"EU iubesc Ţara Făgăraşului" - campanie de redescoperire, educare, responsabilizare, conştientizare, conservare, promovare şi preţuire în rândul copiilor a poveştilor vechi de familie, a gusturilor, locurilor, oamenilor şi aromelor de acasă. Proiectul, marca tarafagarasului.eu (instituţie virtuală cu aplicaţii reale) presupune evenimente, campanii, expo-show uri, acţiuni de tip voluntariat, ateliere de poveşti, proiecte, workshop uri handemade, itinerarii cultural-gastronomice, educaţie "day by day"! Parteneri: Muzeul de Pânze şi Poveşti, Mândra Chic, gourmeTraditional, Casa Terra.

joi, 20 decembrie 2012

Poveştile Crăciunului de la margine de sat - campanie umanitară


N-am venit să cerem, am venit să dăm!
De Crăciunul lui 2012, copiii din proiectul  nostru "EU iubesc Ţara Făgăraşului" (proiect campanie de trăit, mâncat şi educat sănătos), coordonat de înv. Constandin Monica, s-au alăturat campaniei  generate de principalul partener de proiect, tarafagarasului.eu, "Poveştile Crăciunului de la margine de sat"! Aceasta presupune luarea la pas, intr-o caravană deschisă, a căsuţelor sărace de la margine de sat! Acolo Moş Crăciun nu mai există demult, e frig, foame şi un soi de neputinţă care ar îngenunchea pe oricine! Acolo sunt copii frumoşi ca nişte îngeri nevinovaţi, bătrâni osteniţi de atâta nenoroc şi părinţi încrâncenaţi de sărăcie! Acolo sunt poveşti care ar zgudui din temelie lumea fiecăruia dintre noi!  Copiii noştri au ţinut să marcheze participarea lor în această campaniei printr-un eveniment special, desfăşurat, ca de obicei, la Casa Terra! Cei mici au pregătit cadouri pentru copiii săraci, au cântat colinde gazdei (Elena Daniela Graură), împreună cu care au învăţat tainele aranjatului mesei de sărbătoare, au făcut daruri părinţilor şi un spectacol plin de veselie şi bucurie pentru Moş Crăciun, de la care au primit şi ei, la rândul lor, cadouri!  


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu